Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

386,6

386,6

медикаменти

0,0

0,0

продукти харчування

10,2

10,2

Енергоносії в т.ч.:

32,0

32,0

вода

1,6

1,6

електроенергія

5,3

5,3

газ

24,8

24,8

Вивезення відходів

0,3

0,3

інші видатки в т.ч.:

0,2

0,2

оплата  відряджень

0,0

0,0

оплата послуг окрім комунальних (послуги: інтернет, телекомунікаційні,  утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та перезарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахисту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином)

4,9

4,9

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

0,4

0,4

Навчання

0,0

0,0

Всього

434,3

434,3

 

 Інформація ЗДО  № 1 «Оленка» за І квартал 2021 року

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Благодійна допомога закладу не надходила.

  

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 15,1 тис. грн. , у тому числі  (15,1 тис. грн. за харчування дітей;  тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них за  І кв 2021 року  використано  усього  12,0 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2021 року 8,6 тис. грн.

Кошти використано на:

організацію харчування дітей – 12,0 тис. грн.

Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів

 

КЕКВ

 

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

1204,8

1204,8

Медикаменти

1,8

1,8

Продукти харчування

37,1

37,1

Енергоносії в т.ч.:

75,7

75,7

Вода

3,9

3,9

Електроенергія

15,3

15,3

Газ

55,9

55,9

Вивезення відходів

0,6

0,6

Інші видатки в т.ч.:

119,0

119,0

Оплата  відряджень

0,3

0,3

Оплата послуг окрім комунальних: інтернет, телекомунікаційні,  профдезроботи, перевірка та перезарядка вогнегасників.

33,4

33,4

Придбання будівельних матеріалів, господарських товарів, меблів, м’якого інвентарю, посуду, миючих та дезінфікуючих засобів.

84,0

84,0

Навчання

0,7

0,7

Інші виплати

0,6

0,6

Всього

1438,4

1438,4

 

 

Інформація ЗДО № 1  за  2020р

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Благодійна допомога закладу не надходила

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 34,0 тис. грн. , у тому числі  (29,1 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них за   2020 р  використано  усього   32,7 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.

Кошти використано на:

-         організацію харчування дітей – 28,8 тис. грн.;

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –3,8 тис. грн.;

-         оплату енергоносіїв –0,1 тис. грн.;

 

 

Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів

за 3 квартали  2020 року

 

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

897,4

897,4

медикаменти

1,8

1,8

продукти харчування

17,4

17,4

Енергоносії в т.ч.:

41,9

41,9

вода

2,1

2,1

електроенергія

8,7

8,7

газ

30,6

30,6

Вивезення відходів

0,3

0,3

інші видатки в т.ч.:

47,7

47,7

оплата  відряджень

0,3

0,3

оплата послуг окрім комунальних (послуги: інтернет, телекомунікаційні, обслуговування пожежної сигналізації, обслуговування газових котелень, профдезроботи, перевірка та перезарядка вогнегасників)

19,6

19,6

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари)

26,6

26,6

Навчання

1,2

1,2

Всього

1006,2

1006,2

 

Інформація ЗДО № 1 «Оленка»  за 3 квартали 2020 року

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога.

Благодійна допомога закладу не надходила.

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 22,3 тис. грн., у тому числі  (17,4 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них за 3 квартали 2020 року  використано  усього 14,9 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.

Кошти використано на:

-         організацію харчування дітей – 11,0 тис. грн.;

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) – 3,8 тис. грн.;

-         оплату енергоносіїв –0,1 тис. грн.;

 

 

Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів

за ІІ кв   2020 р 

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

630,8

630,8

медикаменти

1,8

1,8

продукти харчування

12,3

12,3

Енергоносії в т.ч.:

37,0

37,0

вода

1,4

1,4

електроенергія

7,2

7,2

газ

28,1

28,1

Вивезення відходів

0,3

0,3

інші видатки в т.ч.:

23,1

23,1

оплата  відряджень

0,3

0,3

оплата послуг окрім комунальних (інтернет, перевірка та перезарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахисту)

11,2

11,2

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, миючі засоби)

11,3

11,3

Навчання

0,3

0,3

Всього

705,0

705,0

 

Інформація ЗДО №1  за ІІ кв   2020 р

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Благодійна допомога закладу не надходила

 

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел,

не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 17,1 тис. грн. , у тому числі  (12,2 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них за  ІІ кв 2020 р  використано  усього   8,8 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.

Кошти використано   на:

-         організацію харчування дітей – 4,9 тис. грн.;

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –3,8 тис. грн.;

-         оплату енергоносіїв –0,1 тис. грн.;

 

 

 

Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів

за 1 кв. 2020 року

 

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

285,4

285,4

медикаменти

0,0

0,0

продукти харчування

12,3

12,3

Енергоносії в т.ч.:

26,8

26,8

вода

1,4

1,4

електроенергія

4,2

4,2

газ

21,1

21,1

Вивезення відходів

0,1

0,1

інші видатки в т.ч.:

5,6

5,6

оплата  відряджень

0,3

0,3

оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахис-ту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетрив-ким розчином)

4,5

4,5

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

0,0

0,0

Навчання

0,3

0,3

Всього

330,1

330,1

 

Інформація ЗДО №1  за І кв   2020р

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Благодійна допомога закладу не надходила

 

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 14,0 тис. грн. , у тому числі  (9,1 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них за  І кв 2020 р  використано  усього   8,7 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.

Кошти використано   на:

-         організацію харчування дітей – 4,9 тис. грн.;

 

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –3,8 тис. грн.;

Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів 

за 2019 рік

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

1075,6

1075,6

медикаменти

1,7

1,7

продукти харчування

87,0

87,0

Енергоносії в т.ч.:

118,7

118,7

вода

6,1

6,1

електроенергія

21,3

21,3

газ

90,7

90,7

Вивезення відходів

0,6

0,6

інші видатки в т.ч.:

90,1

90,1

оплата  відряджень

7,3

7,3

оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахис-ту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетрив-ким розчином)

24,5

24,5

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

57,8

57,8

Навчання

0,5

0,5

Всього

1373,1

1373,1

 

Інформація ЗДО №1  за  2019р

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Всього надійшло, як благодійна  допомога закладам та установам від  батьків, учнів, організацій та фізичних осіб  - 3,0 тис.грн.                                                                                                               

Товаром на суму     3,0 тис. грн

 

-          Господарські  товари – 2,7 тис. грн.

-    Дидактичні посібники     -0,3 тис.грн               

 

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 68,1тис. грн. , у тому числі  (55,9 тис. грн. за харчування дітей; 12,2 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них за   2019р  використано  усього   68,5 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2019 року 3,7 тис. грн.

Кошти використано   на:

-         організацію харчування дітей – 58,4тис. грн.;

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –9,9 тис. грн.;

-         оплата енергоносіїв – 0,2 тис. грн.

-           

-          З бюджету розвитку міста виділено кошти в сумі -10,0 тис. грн., які були використані на придбання :

-          Комп`ютер в комплекті  -10,0 тис. грн..

 

Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів

за 1 півріччя 2019 року

 

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

568,9

568,9

медикаменти

0,4

0,4

продукти харчування

32,3

32,3

Енергоносії в т.ч.:

74,2

74,2

вода

2,9

2,9

електроенергія

10,0

10,0

газ

61,1

61,1

Вивезення відходів

0,2

0,2

інші видатки в т.ч.:

33,2

33,2

оплата  відряджень

0,3

0,3

оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахис-ту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетрив-ким розчином)

11,7

11,7

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

21,2

21,2

Навчання

0,00

0,00

Всього

709,0

709,0

 

 

Інформація ЗДО №1 І півріччя 2019р

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Всього надійшло, як благодійна допомога закладам та установам від  батьків, учнів, організацій та фізичних осіб  – 3,0 тис. грн.  

Товаром на суму     3,0 тис. грн.

        Господарські  товари – 2,7 тис. грн.

    Дидактичні посібники  – 0,3 тис. грн.               

 

 

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 34,6 тис. грн., у тому числі  (28,2 тис. грн. за харчування дітей; 6,4 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них за І півріччя 2019р  використано  усього   38,3 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2019 року 3,7 тис. грн.

Кошти використано  на:

-         організацію харчування дітей – 33,0тис. грн.;

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –5,2 тис. грн.;

 

-         оплата енергоносіїв – 0,1 тис. грн.

 

Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів 

в 2018 році

 

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

1155,5

1155,5

медикаменти

1,6

1,6

продукти харчування

86,4

86,4

Енергоносії в т.ч.:

169,20

169,20

вода

6,3

6,3

електроенергія

18,6

18,6

газ

144,3

144,3

інші видатки в т.ч.:

162,4

162,4

оплата  відряджень

3,9

3,9

оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відходів, профдезроботи, перевірка та пере-зарядка вогнегасників.

96,2

96,2

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

62,3

62,3

Навчання

0,00

0,00

Всього

1576,5

1576,5

 

З бюджету розвитку міста було отримано  -69,4 тис. грн. на придбання:

 

-шафи  жарочної  електричної  ШЖЕ- 1Н   -8,0 тис. грн

-коректором для визначення  об’єму газу Вега    -   55,5 тис. грн

- реконструкція  газової котельні теплогенератором -  5,9 тис. грн.

 

Інформація

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Всього надійшло, як благодійна  допомога закладу  від  батьків, учнів, організацій та фізичних осіб  - 9,8 тис.грн. в т.ч. від юридичних осіб - 2,0тис.грн.                                                                                                              

Товаром на суму     7,7 тис. грн

-         будівельні товари – 7,66 тис. грн.

-   продукти харчування – 0,04 тис.грн               

 

Коштами на суму 2,0 тис. грн.:

  -         мякий інвентар – 2,0 тис. грн

 

Інформація

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 79,4 тис. грн. ,

у тому числі  (68,7 тис. грн. за харчування дітей;

10,7 тис. грн.  від платних освітніх послуг),

з них за 2018р  використано  усього   83,8 тис. грн.

Залишок станом на 01.01.2018 року 4,4 тис. грн.

Кошти використано   на:

-         організацію харчування дітей – 73,4тис. грн.;

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –8,9 тис. грн.;

-         оплата енергоносіїв – 0,2 тис. грн.

-         будівельні товари –1,3 тис. грн 

 

 

 

 

Заходи про заплановані ремонтні роботи по підготовці   ДНЗ №1 « Оленка»   до нового навчального року

 

з/п

Вид робіт

Одиниці виміру

Об’єм

Місце проведення робіт

Джерела фінансування.

 

Сума фінансування

1

 Облаштування коридору середньої групи:обшивання гіпсокартоном,

м 2

8.7

 

коридор

Місцевий бюджет

  1540

2

  Покладання плитки на стіни буфетної кімнати   

 

2 м2

Коридор середньої гр.

Місцевий бюджет

620

3

Облаштування стелі астроном .  

м2

30.4 м2

ДНЗ №1

коридор

Місцевий бюджет

7500

4

Встановлення електроосвітлення

м

23

Коридор середньої групи

Місцевий бюджет

2024

 

Встановлення аварійного освітлення

ш

2

Коридор середньої, старшої груп

Місцевий бюджет

642

4

Встановлення  міжкімнатних  металопластикових дверей,(зароблення  відкосів)

2шт

1.8 м2

Середня

група  музична зала

Місцевий бюджет

14068

5

Благоустрій  дитячих майданчиків(фарбування)

3шт

 

Ігрові та спортивний майданчики

Місцевий бюджет

960

6

Косметичні ремонти групових, харчоблоку приміщень (фарбування підлоги, стін)

3

 

Групові,

харчоблок

Залучені кошти

2000

7

Облаштування   пожежною сигналізацією

 

 

Будівля І корпусу, харчоблок

Місцевий бюджет

79949

 

 Фінансовий звіт

про надходження та використання всіх отриманих коштів

за 1 півріччя 2018 року

 

КЕКВ

Профінансовано

Касові видатки

 

Заробітна плата

636,2

636,2

медикаменти

0,00

0,00

продукти харчування

33,1

33,1

Енергоносії в т.ч.:

98,8

98,8

вода

2,9

2,9

електроенергія

8,9

8,9

газ

87,0

87,0

інші видатки в т.ч.:

35,9

35,9

оплата  відряджень

2,3

2,3

оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників)

8,8

8,8

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

24,8

24,8

Навчання

0,00

0,00

Всього

804,0

804,0

 

Інформація

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Всього надійшло, як благодійна  допомога закладам та установам від  батьків, учнів, організацій та фізичних осіб  - 9,8тис.грн. в т.ч. від юридичних осіб - 2,0тис.грн.

 

Товаром на суму     7,8  тис. грн.:

-будівельні матеріали  -7,8тис.грн

 

Інформація 

 про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 56,5тис. грн. , у тому числі  (50,8 тис. грн. за харчування дітей; 5,7 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них станом на 01.10.2018 року використано  усього   60,9 тис. грн. Залишок станом на 01.10.2018 року 4,4 тис. грн.

Кошти використано   на:

-         організацію харчування дітей – 55,8тис. грн.;

-         заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –4.9 тис. грн.;

-         оплата енергоносіїв – 0,2 тис. грн.

 

 

Інформація про перелік  товарів, отриманих дошкільним  закладом в  серпні 2018р,як благодійна  допомога відповідно до  довідки №22 від 30.08.2018р  централізованої бухгалтерії  управління освіти виконавчого  комітету  Славутської  міської  ради  загальною вартістю 1711грн,(будівельні матеріали)

 

Інформація про перелік  товарів, отриманих дошкільним  закладом в травні 2018р,як благодійна  допомога відповідно до  довідки №15  від 29.05.2018р  централізованої бухгалтерії  управління освіти виконавчого  комітету  Славутської  міської  ради  загальною вартістю 6000грн,

- дверне полотно 3 шт-6000гр.

  Славутський  солодовий  завод  генеральний директор  М.І.Дубіна,  надав   благодійну допомогу , в сумі 2000 грив, для покращення  матеріально - технічної бази  дошкільного навчального закладу.

Фінансовий звіт  керівника за  І кв. 2018   року

Кошторисні призначення на  утримання закладу  дошкільної освіти  в 2018 році становлять

    Показники                                                               разом на рік                                                       

Поточні видатки                                                       1 480 275   

Оплата праці і нарахування на заробітну плату -          1 089 850

Оплата праці                                                                         893 300

Заробітна плата                                                                    893 300

Нарахування на оплату праці                                            196 550

Використанні товарів і послуг                                          390 425

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар                 59 000

Медикаменти   та перев'язувальний матеріал                  1 500

Продукти харчування                                                         120 300

Оплата  послуг(крім комунальних)                                   60 000

Видатки на відрядження                                                     5 625

Оплата  комунальних послуг та енергоносіїв                  143 200

Оплата  водопостачання та водовідведення                   6 200

Оплата  електроенергії                                                      19 20    

 

Оплата природнього газу                                                   117 800

Окремі заходи по реалізації  державних(регіональних)

програм , не віднесені до заходів розвитку                        800

                                                                               

 

Фінансовий звіт  керівника про надходження та використання всіх отриманих коштів

КЕКВ

Профінансовано

Місце вий бюждет

Касові видатки

 

Місцевий бюджет

Заробітна плата

282,3

 

282,3

 

медикаменти

0.00

 

0.00

 

продукти харчування

18,5

 

18,5

 

Енергоносії в т.ч.:

85,3

 

85,3

 

вода

1,1

 

1.1

 

електроенергія

4.3

 

4.3

 

газ

79,9

 

79,9

 

інші видатки в т.ч.:

20,2

 

20,2

 

оплата  відряджень

2,1

 

2.1

 

оплата послуг окрім комунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників

2,9

 

2,9

 

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

15,2

 

15,2

 

Навчання

0,0

 

0,0

 

Всього

406,3

 

406,3

 

 

.

 

Інформація

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Всього надійшло, як благодійна  допомога дошкільному закладу  від батьків, організацій та фізичних осіб  2.0 тис. грн. : в т.ч. від юридичних осіб - 2.0тис.грн.

                                         

 

Інформація   про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 21.3тис. грн. , у тому числі  (17.0 тис. грн. за харчування дітей; 4.3 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них   станом на 01.04.2018р року використано  усього   16.7 тис. грн., 

Кошти використано   на:

-          організацію харчування дітей – 13.0тис. грн.;

-          заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) 3.7 тис. грн.;

 

 

Фінансовий звіт  керівника за   2017   року

Кошторисні призначення на  утримання закладу  дошкільної освіти  в 2017 році становлять

КЕКВ                    Місцевий бюджет

1. Заробітна плата  -         1024,5

2. Медикаменти  -            1,4.

3.Продукти харчування- 96,0.

4.Енергоносії  -                135,6.

5.  Вода    -                       5,0.

6. Електроенергія-          21,0.

7. Газ  -                            109,6.

8. інші видатки-             154,3.

Всього:                          1412,4      

 

Фінансовий звіт  керівника про надходження та використання всіх отриманих коштів

КЕКВ

Профінансовано

Місце вий бюджет

Касові видатки

 

Місцевий бюджет

Заробітна плата

1023,6

1023,6

1023,6

1023,6

медикаменти

1,4

1,4

1,4

1,4

продукти харчування

96,0

96,0

96,0

96,0

Енергоносії в т.ч.:

132,8

85,17

83,28

83,28

вода

5.0

5.0

5.0

5.0

електроенергія

18,2

18,2

18,2

18,2

газ

109.6

109.6

109.6

109.6

інші видатки в т.ч.:

142,5

142,5

142,5

142,5

оплата  відряджень

5.6

5.6

5.6

5.6

оплата послуг окрім комунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників

1,2

1,2

1,2

1,2

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

114,7

114,7

114,7

114,7

Навчання

0,2

0,2

0,2

0,2

Всього

1396,3

1396,3

1396,3

1396,3

 

.

 

Інформація

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Всього надійшло, як благодійна  допомога дошкільному закладу  від батьків, організацій та фізичних осіб  23,6тис. грн. : в т.ч. від юридичних осіб - 4,4тис.грн.

                                          Товаром на суму     23,6 тис. грн.:

-          канцелярські товари – 0,5 тис. грн.

-          господарські товари –3,4тис. грн.

-          будівельні товари –9,8тис. грн.

-          меблі дитячі -1,5тис. грн.

-          побутова техніка – 0,8тис. грн.

-          електротовари –0,7тис. грн.

-          сантехніка – 5,0тис. грн.

-      кухонний  інвентар-1.9тис. грн..

 

Інформація   про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 69,3тис. грн. , у тому числі  (59,4 тис. грн. за харчування дітей; 9,9 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них   за 2017 року використано  усього   87,1 тис. грн., з урахуванням залишку  коштів  на рахунок станом на 01.01.2017р. в сумі 18.0 тис.грн.

Кошти використано   на:

-          організацію харчування дітей – 77,4тис. грн.;

-          заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –8.1 тис. грн.;

-          оплату енергоносіїв – 0,2 тис. грн.;

-          придбання канцелярських товарів – 0,5 тис. грн.;

-      будівельні товари  -0.9 тис.грн.                                       

 

 

Звіт про об’єм робіт та використані кошти   у   2017р.

 

з/п

Заклад

Основні придбання

за 2017р.

Кошти з місцевого бюджету

Залучені кошти

1

ЗДО №1 « ОЛЕНКА»

Жалюзі у коридор середньої групи    (15.5 м2)

4000

 

2

 

Двері видаткові, міжкімнатні, металопластикові(пральня кімната 1 шт) -1.52м2.

5214

 

3

 

Двері міжкімнатні(блок) 4шт. логопедичний каб, медичний каб, муз. каб., каб. завідувача.

4600

 

4

 

Двері металеві вхідні 1 шт.(пральня )1.6м2

4250

 

5

 

Вікна металопластикові з відливами (3 шт.-4.46м2)

5363

 

6

 

Будівельні матеріали на облаштування   логопедичного кабінету   

3152

 

7

 

Меблі у логопедичний кабінет

5000

 

8

 

Будівельні матеріали на ремонт пральні,  двох  порогів( молодша група, пральня).

32721

5211

9

 

Заміна та встановлення  дитячих унітазів  4 шт.

 

4419.24

10

 

Косметичні ремонти усіх приміщень, харчоблоку, ігрових майданчиків

 

6293

11

 

Вікно металопластикове у спальню середню гр.-2.64м2

 

2162

12

 

Меблі у пральню кімнату

10000

 

13

 

Двері міжкімнатні блок.2 шт -3.04м2 (старша група )

 

3615

14

 

Стенди з державною символікою

 

1449

15

 

Ножі столові( 50 шт)

 

425

16

 

Дитяча постіль( 60 шт)

11999,52

 

17

 

Будівельні матеріали

1497,50

 

18

 

Електротовари

3550

 

19

 

Господарські товари

3500

 

20

 

Вікна  пластикові з відливами 12 шт.

( молодша гр.)

17924

 

 

 

Всього

117.9

23573

         

 

       З бюджету  розвитку міста,  виділено кошти на  придбання предметів довгострокового  користування в сумі 8640 грн.,за які  було  придбано  контейнер для сміття  на суму-8640грн  

Усі ремонтні роботи виконано безкоштовно, силами батьків, працівників закладу.

Благодійна допомога  оприбуткована та знаходиться на бухгалтерському обліку.

 

 

 

Фінансовий звіт  керівника за січень-жовтень 2017   року

Кошторисні призначення на  утримання закладу  дошкільної освіти  в 2017 році становлять

КЕКВ                    Місцевий бюджет

1. Заробітна плата  -         1052,1

2. Медикаменти  -            1,3.

3.Продукти харчування- 114,6.

4.Енергоносії  -                161,4.

5.  Вода    -                       4,2.

6. Електроенергія-          21,0.

7. Газ  -                            136,2.

8. інші видатки-             128,5.

Всього:                          1457,9      

 

Фінансовий звіт  керівника про надходження та використання всіх отриманих коштів

КЕКВ

Профінансовано

Місце вий бюджет

Касові видатки

 

Місцевий бюджет

Заробітна плата

826,47

826,47

826,47

826,47

медикаменти

1,10

1,10

1,10

1,10

продукти харчування

80,16

80,16

80,16

80,16

Енергоносії в т.ч.:

85,17

85,17

83,28

83,28

вода

3,95

3,95

3,95

3,95

електроенергія

17,0

17,0

15,13

15,13

газ

64,22

64,22

64,20

64,20

інші видатки в т.ч.:

102,15

102,15

97,09

97,09

оплата  відряджень

3,75

3,75

3,74

3,74

оплата послуг окрім комунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні,  утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників

23,9

23,9

18,90

18,90

Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, мякий інвентар, посуд)

74,3

74,3

74,25

74,25

Навчання

0,2

0,2

0,2

0,2

Всього

1095,05

1095,05

1088,10

1088,10

 

 

Інформація

про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Всього надійшло, як благодійна  допомога закладам та установам від батьків, організацій та фізичних осіб  21,7тис. грн. : в т.ч. від юридичних осіб - 4,4тис.грн.

Товаром на суму     21,7 тис. грн.:

-          канцелярські товари – 0,5 тис. грн.

-          господарські товари –3,4тис. грн.

-          будівельні товари –9,8тис. грн.

-          меблі дитячі -1,5тис. грн.

-          побутова техніка – 0,8тис. грн.

-          електротовари –0,7тис. грн.

-          сантехніка – 5,0тис. грн.

 

Інформація   про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 55,6тис. грн. , у тому числі  (48,6 тис. грн. за харчування дітей; 7,0 тис. грн.  від платних освітніх послуг), з них станом на 1.11.2017 року використано  усього   51,7 тис. грн.

Кошти використано   на:

-          організацію харчування дітей – 45,4тис. грн.;

-          заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –5,6 тис. грн.;

-          оплату енергоносіїв – 0,2 тис. грн.;

-          придбання канцелярських товарів – 0,5 тис. грн.;                                         

 

 

  


                                                                Звіт

завідувача ДНЗ №1 «Оленка »

про фінансово - господарську діяльність у 2016 році

 

 Згідно  видатків  протягом 2016 року   дошкільний навчальний заклад  отримав фінансування із бюджету міста в сумі  548817грн 56коп  з них:

- нарахування на заробітну плату 122097 грн 65коп.

- витрати на підвищення кваліфікації працівників – 480 грн;

- послуги – 17447 грн 09 коп, з них:

·         виготовлення проєктно-кошторисної документації на приміщення другого корпусу  - 6 000грн.

·          оплата послуг профдезінфекції

·          оплата послуг вивезення сміття

·          оплата послуг вимір опору ізоляції

·         технічне обслуговування газової котелені

- харчування дітей – 63771 грн 26 коп.;

- придбання медикаментів –1220 грн.

- оплата водопостачання- 3217 грн 71коп

-оплата електроенергі- 10524 грн 81 коп.

-оплата газопостачання -87414 грн 08 коп

-оплата навчання оператора газ.котельні-165 грн

Залишок коштів платних послуг станом на 01.01.2017 – 745 грн.34 коп.

 Всього надійшло як благодійна добровільна допомога дошкільному  закладу від батьків

в сумі  31207 грн.  у вигляді товару.

 Вся благодійна допомога була оприбуткована та взята на облік  згідно чинного законодавства та стандартів ведення бухгалтерського обліку.

 

 

з/п

Заклад

Основні придбання

за 2016р.

Кошти обласного бюджету

Кошти з

Плану розвитку міста

Кошти з місцевого

бюджету

Залучені

кошти,

благодійна допомога

1

2

3

 

4

5

6

1

ДНЗ №1 « ОЛЕНКА»

Вікно пластикове харчоблок

 

 

1500

 

2

 

Двері пластикові  харчоблок

 

 

4700

 

3

 

Двері  пластикові середня група .

 

 

 

5442

4

 

Плитка на харчоблок для підлоги

 

 

4235

 

5

 

Електротовари на ремонт харчоблоку

 

 

2520

185

6

 

М’який інвентар постільна білизна.

 

 

 

3690

7

 

Миючі засоби,

 

 

 

383

8

 

Господарські, будівельні  товари,

 

 

10047

8036

 

9

 

Стеля натяжна в кабінет

 

 

 

1580

10

 

Канцтовари

 

 

 

120

11

 

Мийка на харчоблок

 

3600

 

 

12

 

Водогін матеріали

 

 

1998

 

13

 

Витяжка на харчоблок

 

 

6362

 

14

 

Меблі на харчоблок

 

 

10727

 

15

 

Рукомийники харчоблок, кімнату гігієни ,  молодшу групу

 

 

 

8684

16

 

Каструля для питьєвого режиму  на харчоблок .

 

 

 

210

17

 

Відра з нержавіючої сталі на 3 групи

 

 

 

1167

18

 

Холодильник

 

 

5999

 

19

 

Швейна машинка

 

 

3220

 

20

 

Пральна машинка

 

 9950

 

 

21

 

Праска

 

 

1500

 

22

 

Газонокосилка

 

 

2916

 

23

 

Вікна 11штук.

 

 

32060

 

24

 

Двері вхідні металеві 2шт , пластикові-1шт

 

 

12000

 

 

25

 

Посуд на групи

 

 

6440

 

26

 

Кухонний посуд

 

 

6160

 

27

 

Побутова хімія

 

 

3000

 

28

 

Електротовари

 

 

11024

 

29

 

Постільна білизна

 

 

11220

 

30

 

Вага промислова

 

 

750

 

 

Всього

-

 

13550

84569

31207