Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
386,6 |
386,6 |
медикаменти |
0,0 |
0,0 |
продукти харчування |
10,2 |
10,2 |
Енергоносії в т.ч.: |
32,0 |
32,0 |
вода |
1,6 |
1,6 |
електроенергія |
5,3 |
5,3 |
газ |
24,8 |
24,8 |
Вивезення відходів |
0,3 |
0,3 |
інші видатки в т.ч.: |
0,2 |
0,2 |
оплата відряджень |
0,0 |
0,0 |
оплата послуг окрім комунальних (послуги: інтернет, телекомунікаційні, утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та перезарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахисту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином) |
4,9 |
4,9 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
0,4 |
0,4 |
Навчання |
0,0 |
0,0 |
Всього |
434,3 |
434,3 |
Інформація ЗДО № 1 «Оленка» за І квартал 2021 року
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Благодійна допомога закладу не надходила.
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 15,1 тис. грн. , у тому числі (15,1 тис. грн. за харчування дітей; тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за І кв 2021 року використано усього 12,0 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2021 року 8,6 тис. грн.
Кошти використано на:
організацію харчування дітей – 12,0 тис. грн.
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
1204,8 |
1204,8 |
Медикаменти |
1,8 |
1,8 |
Продукти харчування |
37,1 |
37,1 |
Енергоносії в т.ч.: |
75,7 |
75,7 |
Вода |
3,9 |
3,9 |
Електроенергія |
15,3 |
15,3 |
Газ |
55,9 |
55,9 |
Вивезення відходів |
0,6 |
0,6 |
Інші видатки в т.ч.: |
119,0 |
119,0 |
Оплата відряджень |
0,3 |
0,3 |
Оплата послуг окрім комунальних: інтернет, телекомунікаційні, профдезроботи, перевірка та перезарядка вогнегасників. |
33,4 |
33,4 |
Придбання будівельних матеріалів, господарських товарів, меблів, м’якого інвентарю, посуду, миючих та дезінфікуючих засобів. |
84,0 |
84,0 |
Навчання |
0,7 |
0,7 |
Інші виплати |
0,6 |
0,6 |
Всього |
1438,4 |
1438,4 |
Інформація ЗДО № 1 за 2020р
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Благодійна допомога закладу не надходила
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 34,0 тис. грн. , у тому числі (29,1 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за 2020 р використано усього 32,7 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 28,8 тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –3,8 тис. грн.;
- оплату енергоносіїв –0,1 тис. грн.;
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
за 3 квартали 2020 року
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
897,4 |
897,4 |
медикаменти |
1,8 |
1,8 |
продукти харчування |
17,4 |
17,4 |
Енергоносії в т.ч.: |
41,9 |
41,9 |
вода |
2,1 |
2,1 |
електроенергія |
8,7 |
8,7 |
газ |
30,6 |
30,6 |
Вивезення відходів |
0,3 |
0,3 |
інші видатки в т.ч.: |
47,7 |
47,7 |
оплата відряджень |
0,3 |
0,3 |
оплата послуг окрім комунальних (послуги: інтернет, телекомунікаційні, обслуговування пожежної сигналізації, обслуговування газових котелень, профдезроботи, перевірка та перезарядка вогнегасників) |
19,6 |
19,6 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари) |
26,6 |
26,6 |
Навчання |
1,2 |
1,2 |
Всього |
1006,2 |
1006,2 |
Інформація ЗДО № 1 «Оленка» за 3 квартали 2020 року
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога.
Благодійна допомога закладу не надходила.
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 22,3 тис. грн., у тому числі (17,4 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за 3 квартали 2020 року використано усього 14,9 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 11,0 тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) – 3,8 тис. грн.;
- оплату енергоносіїв –0,1 тис. грн.;
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
за ІІ кв 2020 р
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
630,8 |
630,8 |
медикаменти |
1,8 |
1,8 |
продукти харчування |
12,3 |
12,3 |
Енергоносії в т.ч.: |
37,0 |
37,0 |
вода |
1,4 |
1,4 |
електроенергія |
7,2 |
7,2 |
газ |
28,1 |
28,1 |
Вивезення відходів |
0,3 |
0,3 |
інші видатки в т.ч.: |
23,1 |
23,1 |
оплата відряджень |
0,3 |
0,3 |
оплата послуг окрім комунальних (інтернет, перевірка та перезарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахисту) |
11,2 |
11,2 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, миючі засоби) |
11,3 |
11,3 |
Навчання |
0,3 |
0,3 |
Всього |
705,0 |
705,0 |
Інформація ЗДО №1 за ІІ кв 2020 р
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Благодійна допомога закладу не надходила
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел,
не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 17,1 тис. грн. , у тому числі (12,2 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за ІІ кв 2020 р використано усього 8,8 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 4,9 тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –3,8 тис. грн.;
- оплату енергоносіїв –0,1 тис. грн.;
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
за 1 кв. 2020 року
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
285,4 |
285,4 |
медикаменти |
0,0 |
0,0 |
продукти харчування |
12,3 |
12,3 |
Енергоносії в т.ч.: |
26,8 |
26,8 |
вода |
1,4 |
1,4 |
електроенергія |
4,2 |
4,2 |
газ |
21,1 |
21,1 |
Вивезення відходів |
0,1 |
0,1 |
інші видатки в т.ч.: |
5,6 |
5,6 |
оплата відряджень |
0,3 |
0,3 |
оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахис-ту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетрив-ким розчином) |
4,5 |
4,5 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
0,0 |
0,0 |
Навчання |
0,3 |
0,3 |
Всього |
330,1 |
330,1 |
Інформація ЗДО №1 за І кв 2020р
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Благодійна допомога закладу не надходила
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 14,0 тис. грн. , у тому числі (9,1 тис. грн. за харчування дітей; 4,9 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за І кв 2020 р використано усього 8,7 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2020 року 3,4 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 4,9 тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –3,8 тис. грн.;
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
за 2019 рік
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
1075,6 |
1075,6 |
медикаменти |
1,7 |
1,7 |
продукти харчування |
87,0 |
87,0 |
Енергоносії в т.ч.: |
118,7 |
118,7 |
вода |
6,1 |
6,1 |
електроенергія |
21,3 |
21,3 |
газ |
90,7 |
90,7 |
Вивезення відходів |
0,6 |
0,6 |
інші видатки в т.ч.: |
90,1 |
90,1 |
оплата відряджень |
7,3 |
7,3 |
оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахис-ту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетрив-ким розчином) |
24,5 |
24,5 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
57,8 |
57,8 |
Навчання |
0,5 |
0,5 |
Всього |
1373,1 |
1373,1 |
Інформація ЗДО №1 за 2019р
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Всього надійшло, як благодійна допомога закладам та установам від батьків, учнів, організацій та фізичних осіб - 3,0 тис.грн.
Товаром на суму 3,0 тис. грн
- Господарські товари – 2,7 тис. грн.
- Дидактичні посібники -0,3 тис.грн
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 68,1тис. грн. , у тому числі (55,9 тис. грн. за харчування дітей; 12,2 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за 2019р використано усього 68,5 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2019 року 3,7 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 58,4тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –9,9 тис. грн.;
- оплата енергоносіїв – 0,2 тис. грн.
-
- З бюджету розвитку міста виділено кошти в сумі -10,0 тис. грн., які були використані на придбання :
- Комп`ютер в комплекті -10,0 тис. грн..
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
за 1 півріччя 2019 року
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
568,9 |
568,9 |
медикаменти |
0,4 |
0,4 |
продукти харчування |
32,3 |
32,3 |
Енергоносії в т.ч.: |
74,2 |
74,2 |
вода |
2,9 |
2,9 |
електроенергія |
10,0 |
10,0 |
газ |
61,1 |
61,1 |
Вивезення відходів |
0,2 |
0,2 |
інші видатки в т.ч.: |
33,2 |
33,2 |
оплата відряджень |
0,3 |
0,3 |
оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників, ремонт блискавкозахис-ту, обробка дерев’яних конструкцій вогнетрив-ким розчином) |
11,7 |
11,7 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
21,2 |
21,2 |
Навчання |
0,00 |
0,00 |
Всього |
709,0 |
709,0 |
Інформація ЗДО №1 І півріччя 2019р
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Всього надійшло, як благодійна допомога закладам та установам від батьків, учнів, організацій та фізичних осіб – 3,0 тис. грн.
Товаром на суму 3,0 тис. грн.
– Господарські товари – 2,7 тис. грн.
– Дидактичні посібники – 0,3 тис. грн.
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 34,6 тис. грн., у тому числі (28,2 тис. грн. за харчування дітей; 6,4 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за І півріччя 2019р використано усього 38,3 тис. грн. Залишок станом на 01.01.2019 року 3,7 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 33,0тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –5,2 тис. грн.;
- оплата енергоносіїв – 0,1 тис. грн.
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
в 2018 році
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
1155,5 |
1155,5 |
медикаменти |
1,6 |
1,6 |
продукти харчування |
86,4 |
86,4 |
Енергоносії в т.ч.: |
169,20 |
169,20 |
вода |
6,3 |
6,3 |
електроенергія |
18,6 |
18,6 |
газ |
144,3 |
144,3 |
інші видатки в т.ч.: |
162,4 |
162,4 |
оплата відряджень |
3,9 |
3,9 |
оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відходів, профдезроботи, перевірка та пере-зарядка вогнегасників. |
96,2 |
96,2 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
62,3 |
62,3 |
Навчання |
0,00 |
0,00 |
Всього |
1576,5 |
1576,5 |
З бюджету розвитку міста було отримано -69,4 тис. грн. на придбання:
-шафи жарочної електричної ШЖЕ- 1Н -8,0 тис. грн
-коректором для визначення об’єму газу Вега - 55,5 тис. грн
- реконструкція газової котельні теплогенератором - 5,9 тис. грн.
Інформація
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Всього надійшло, як благодійна допомога закладу від батьків, учнів, організацій та фізичних осіб - 9,8 тис.грн. в т.ч. від юридичних осіб - 2,0тис.грн.
Товаром на суму 7,7 тис. грн
- будівельні товари – 7,66 тис. грн.
- продукти харчування – 0,04 тис.грн
Коштами на суму 2,0 тис. грн.:
- м’який інвентар – 2,0 тис. грн
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 79,4 тис. грн. ,
у тому числі (68,7 тис. грн. за харчування дітей;
10,7 тис. грн. від платних освітніх послуг),
з них за 2018р використано усього 83,8 тис. грн.
Залишок станом на 01.01.2018 року 4,4 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 73,4тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –8,9 тис. грн.;
- оплата енергоносіїв – 0,2 тис. грн.
- будівельні товари –1,3 тис. грн
Заходи про заплановані ремонтні роботи по підготовці ДНЗ №1 « Оленка» до нового навчального року
№ з/п |
Вид робіт |
Одиниці виміру |
Об’єм |
Місце проведення робіт |
Джерела фінансування.
|
Сума фінансування |
1 |
Облаштування коридору середньої групи:обшивання гіпсокартоном, |
м 2 |
8.7 |
коридор |
Місцевий бюджет |
1540 |
2 |
Покладання плитки на стіни буфетної кімнати |
|
2 м2 |
Коридор середньої гр. |
Місцевий бюджет |
620 |
3 |
Облаштування стелі астроном . |
м2 |
30.4 м2 |
ДНЗ №1 коридор |
Місцевий бюджет |
7500 |
4 |
Встановлення електроосвітлення |
м |
23 |
Коридор середньої групи |
Місцевий бюджет |
2024 |
|
Встановлення аварійного освітлення |
ш |
2 |
Коридор середньої, старшої груп |
Місцевий бюджет |
642 |
4 |
Встановлення міжкімнатних металопластикових дверей,(зароблення відкосів) |
2шт |
1.8 м2 |
Середня група музична зала |
Місцевий бюджет |
14068 |
5 |
Благоустрій дитячих майданчиків(фарбування) |
3шт |
|
Ігрові та спортивний майданчики |
Місцевий бюджет |
960 |
6 |
Косметичні ремонти групових, харчоблоку приміщень (фарбування підлоги, стін) |
3 |
|
Групові, харчоблок |
Залучені кошти |
2000 |
7 |
Облаштування пожежною сигналізацією |
|
|
Будівля І корпусу, харчоблок |
Місцевий бюджет |
79949 |
Фінансовий звіт
про надходження та використання всіх отриманих коштів
за 1 півріччя 2018 року
КЕКВ |
Профінансовано |
Касові видатки
|
Заробітна плата |
636,2 |
636,2 |
медикаменти |
0,00 |
0,00 |
продукти харчування |
33,1 |
33,1 |
Енергоносії в т.ч.: |
98,8 |
98,8 |
вода |
2,9 |
2,9 |
електроенергія |
8,9 |
8,9 |
газ |
87,0 |
87,0 |
інші видатки в т.ч.: |
35,9 |
35,9 |
оплата відряджень |
2,3 |
2,3 |
оплата послуг окрім ко-мунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відхо-дів, профдезроботи, ре-монт локальних електро-мереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників) |
8,8 |
8,8 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
24,8 |
24,8 |
Навчання |
0,00 |
0,00 |
Всього |
804,0 |
804,0 |
Інформація
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Всього надійшло, як благодійна допомога закладам та установам від батьків, учнів, організацій та фізичних осіб - 9,8тис.грн. в т.ч. від юридичних осіб - 2,0тис.грн.
Товаром на суму 7,8 тис. грн.:
-будівельні матеріали -7,8тис.грн
Інформація
про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 56,5тис. грн. , у тому числі (50,8 тис. грн. за харчування дітей; 5,7 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них станом на 01.10.2018 року використано усього 60,9 тис. грн. Залишок станом на 01.10.2018 року 4,4 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 55,8тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –4.9 тис. грн.;
- оплата енергоносіїв – 0,2 тис. грн.
Інформація про перелік товарів, отриманих дошкільним закладом в серпні 2018р,як благодійна допомога відповідно до довідки №22 від 30.08.2018р централізованої бухгалтерії управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради загальною вартістю 1711грн,(будівельні матеріали)
Інформація про перелік товарів, отриманих дошкільним закладом в травні 2018р,як благодійна допомога відповідно до довідки №15 від 29.05.2018р централізованої бухгалтерії управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради загальною вартістю 6000грн,
- дверне полотно 3 шт-6000гр.
Славутський солодовий завод генеральний директор М.І.Дубіна, надав благодійну допомогу , в сумі 2000 грив, для покращення матеріально - технічної бази дошкільного навчального закладу.
Фінансовий звіт керівника за І кв. 2018 року
Кошторисні призначення на утримання закладу дошкільної освіти в 2018 році становлять
Показники разом на рік
Поточні видатки 1 480 275
Оплата праці і нарахування на заробітну плату - 1 089 850
Оплата праці 893 300
Заробітна плата 893 300
Нарахування на оплату праці 196 550
Використанні товарів і послуг 390 425
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 59 000
Медикаменти та перев'язувальний матеріал 1 500
Продукти харчування 120 300
Оплата послуг(крім комунальних) 60 000
Видатки на відрядження 5 625
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 143 200
Оплата водопостачання та водовідведення 6 200
Оплата електроенергії 19 200
Оплата природнього газу 117 800
Окремі заходи по реалізації державних(регіональних)
програм , не віднесені до заходів розвитку 800
Фінансовий звіт керівника про надходження та використання всіх отриманих коштів
КЕКВ |
Профінансовано |
Місце вий бюждет |
Касові видатки
|
Місцевий бюджет |
Заробітна плата |
282,3 |
|
282,3 |
|
медикаменти |
0.00 |
0.00 |
|
|
продукти харчування |
18,5 |
18,5 |
||
Енергоносії в т.ч.: |
85,3 |
85,3 |
||
вода |
1,1 |
1.1 |
||
електроенергія |
4.3 |
|
4.3 |
|
газ |
79,9 |
|
79,9 |
|
інші видатки в т.ч.: |
20,2 |
|
20,2 |
|
оплата відряджень |
2,1 |
|
2.1 |
|
оплата послуг окрім комунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників |
2,9 |
|
2,9 |
|
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
15,2 |
|
15,2 |
|
Навчання |
0,0 |
|
0,0 |
|
Всього |
406,3 |
|
406,3 |
|
.
Інформація
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Всього надійшло, як благодійна допомога дошкільному закладу від батьків, організацій та фізичних осіб 2.0 тис. грн. : в т.ч. від юридичних осіб - 2.0тис.грн.
Інформація про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 21.3тис. грн. , у тому числі (17.0 тис. грн. за харчування дітей; 4.3 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них станом на 01.04.2018р року використано усього 16.7 тис. грн.,
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 13.0тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) 3.7 тис. грн.;
Фінансовий звіт керівника за 2017 року
Кошторисні призначення на утримання закладу дошкільної освіти в 2017 році становлять
КЕКВ Місцевий бюджет
1. Заробітна плата - 1024,5
2. Медикаменти - 1,4.
3.Продукти харчування- 96,0.
4.Енергоносії - 135,6.
5. Вода - 5,0.
6. Електроенергія- 21,0.
7. Газ - 109,6.
8. інші видатки- 154,3.
Всього: 1412,4
Фінансовий звіт керівника про надходження та використання всіх отриманих коштів
КЕКВ |
Профінансовано |
Місце вий бюджет |
Касові видатки
|
Місцевий бюджет |
Заробітна плата |
1023,6 |
1023,6 |
1023,6 |
1023,6 |
медикаменти |
1,4 |
1,4 |
1,4 |
1,4 |
продукти харчування |
96,0 |
96,0 |
96,0 |
96,0 |
Енергоносії в т.ч.: |
132,8 |
85,17 |
83,28 |
83,28 |
вода |
5.0 |
5.0 |
5.0 |
5.0 |
електроенергія |
18,2 |
18,2 |
18,2 |
18,2 |
газ |
109.6 |
109.6 |
109.6 |
109.6 |
інші видатки в т.ч.: |
142,5 |
142,5 |
142,5 |
142,5 |
оплата відряджень |
5.6 |
5.6 |
5.6 |
5.6 |
оплата послуг окрім комунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
114,7 |
114,7 |
114,7 |
114,7 |
Навчання |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
Всього |
1396,3 |
1396,3 |
1396,3 |
1396,3 |
.
Інформація
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Всього надійшло, як благодійна допомога дошкільному закладу від батьків, організацій та фізичних осіб 23,6тис. грн. : в т.ч. від юридичних осіб - 4,4тис.грн.
Товаром на суму 23,6 тис. грн.:
- канцелярські товари – 0,5 тис. грн.
- господарські товари –3,4тис. грн.
- будівельні товари –9,8тис. грн.
- меблі дитячі -1,5тис. грн.
- побутова техніка – 0,8тис. грн.
- електротовари –0,7тис. грн.
- сантехніка – 5,0тис. грн.
- кухонний інвентар-1.9тис. грн..
Інформація про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 69,3тис. грн. , у тому числі (59,4 тис. грн. за харчування дітей; 9,9 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них за 2017 року використано усього 87,1 тис. грн., з урахуванням залишку коштів на рахунок станом на 01.01.2017р. в сумі 18.0 тис.грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 77,4тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –8.1 тис. грн.;
- оплату енергоносіїв – 0,2 тис. грн.;
- придбання канцелярських товарів – 0,5 тис. грн.;
- будівельні товари -0.9 тис.грн.
Звіт про об’єм робіт та використані кошти у 2017р.
№ з/п |
Заклад |
Основні придбання за 2017р. |
Кошти з місцевого бюджету |
Залучені кошти |
1 |
ЗДО №1 « ОЛЕНКА» |
Жалюзі у коридор середньої групи (15.5 м2) |
4000 |
|
2 |
|
Двері видаткові, міжкімнатні, металопластикові(пральня кімната 1 шт) -1.52м2. |
5214 |
|
3 |
|
Двері міжкімнатні(блок) 4шт. логопедичний каб, медичний каб, муз. каб., каб. завідувача. |
4600 |
|
4 |
|
Двері металеві вхідні 1 шт.(пральня )1.6м2 |
4250 |
|
5 |
|
Вікна металопластикові з відливами (3 шт.-4.46м2) |
5363 |
|
6 |
|
Будівельні матеріали на облаштування логопедичного кабінету |
3152 |
|
7 |
|
Меблі у логопедичний кабінет |
5000 |
|
8 |
|
Будівельні матеріали на ремонт пральні, двох порогів( молодша група, пральня). |
32721 |
5211 |
9 |
|
Заміна та встановлення дитячих унітазів 4 шт. |
|
4419.24 |
10 |
|
Косметичні ремонти усіх приміщень, харчоблоку, ігрових майданчиків |
|
6293 |
11 |
|
Вікно металопластикове у спальню середню гр.-2.64м2 |
|
2162 |
12 |
|
Меблі у пральню кімнату |
10000 |
|
13 |
|
Двері міжкімнатні блок.2 шт -3.04м2 (старша група ) |
|
3615 |
14 |
Стенди з державною символікою |
1449 |
||
15 |
Ножі столові( 50 шт) |
425 |
||
16 |
Дитяча постіль( 60 шт) |
11999,52 |
||
17 |
Будівельні матеріали |
1497,50 |
||
18 |
Електротовари |
3550 |
||
19 |
Господарські товари |
3500 |
||
20 |
Вікна пластикові з відливами 12 шт. ( молодша гр.) |
17924 |
||
|
|
Всього |
117.9 |
23573 |
З бюджету розвитку міста, виділено кошти на придбання предметів довгострокового користування в сумі 8640 грн.,за які було придбано контейнер для сміття на суму-8640грн
Усі ремонтні роботи виконано безкоштовно, силами батьків, працівників закладу.
Благодійна допомога оприбуткована та знаходиться на бухгалтерському обліку.
Фінансовий звіт керівника за січень-жовтень 2017 року
Кошторисні призначення на утримання закладу дошкільної освіти в 2017 році становлять
КЕКВ Місцевий бюджет
1. Заробітна плата - 1052,1
2. Медикаменти - 1,3.
3.Продукти харчування- 114,6.
4.Енергоносії - 161,4.
5. Вода - 4,2.
6. Електроенергія- 21,0.
7. Газ - 136,2.
8. інші видатки- 128,5.
Всього: 1457,9
Фінансовий звіт керівника про надходження та використання всіх отриманих коштів
КЕКВ |
Профінансовано |
Місце вий бюджет |
Касові видатки
|
Місцевий бюджет |
Заробітна плата |
826,47 |
826,47 |
826,47 |
826,47 |
медикаменти |
1,10 |
1,10 |
1,10 |
1,10 |
продукти харчування |
80,16 |
80,16 |
80,16 |
80,16 |
Енергоносії в т.ч.: |
85,17 |
85,17 |
83,28 |
83,28 |
вода |
3,95 |
3,95 |
3,95 |
3,95 |
електроенергія |
17,0 |
17,0 |
15,13 |
15,13 |
газ |
64,22 |
64,22 |
64,20 |
64,20 |
інші видатки в т.ч.: |
102,15 |
102,15 |
97,09 |
97,09 |
оплата відряджень |
3,75 |
3,75 |
3,74 |
3,74 |
оплата послуг окрім комунальних ( послуги: інтернет, телекомуніка-ційні, утилізація відходів, профдезроботи, ремонт локальних електромереж, перевірка та пере-зарядка вогнегасників |
23,9 |
23,9 |
18,90 |
18,90 |
Придбання обладнання, матеріалів, обладнання та інвентарю (будівельні матеріали, господарські товари, електротовари, м’який інвентар, посуд) |
74,3 |
74,3 |
74,25 |
74,25 |
Навчання |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
Всього |
1095,05 |
1095,05 |
1088,10 |
1088,10 |
Інформація
про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
Всього надійшло, як благодійна допомога закладам та установам від батьків, організацій та фізичних осіб 21,7тис. грн. : в т.ч. від юридичних осіб - 4,4тис.грн.
Товаром на суму 21,7 тис. грн.:
- канцелярські товари – 0,5 тис. грн.
- господарські товари –3,4тис. грн.
- будівельні товари –9,8тис. грн.
- меблі дитячі -1,5тис. грн.
- побутова техніка – 0,8тис. грн.
- електротовари –0,7тис. грн.
- сантехніка – 5,0тис. грн.
Інформація про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
За надані освітні, платні послуги на рахунок спеціального фонду надійшло 55,6тис. грн. , у тому числі (48,6 тис. грн. за харчування дітей; 7,0 тис. грн. від платних освітніх послуг), з них станом на 1.11.2017 року використано усього 51,7 тис. грн.
Кошти використано на:
- організацію харчування дітей – 45,4тис. грн.;
- заробітну плату та нарахування на неї (платні освітні послуги) –5,6 тис. грн.;
- оплату енергоносіїв – 0,2 тис. грн.;
- придбання канцелярських товарів – 0,5 тис. грн.;
Звіт
завідувача ДНЗ №1 «Оленка »
про фінансово - господарську діяльність у 2016 році
Згідно видатків протягом 2016 року дошкільний навчальний заклад отримав фінансування із бюджету міста в сумі 548817грн 56коп з них:
- нарахування на заробітну плату 122097 грн 65коп.
- витрати на підвищення кваліфікації працівників – 480 грн;
- послуги – 17447 грн 09 коп, з них:
· виготовлення проєктно-кошторисної документації на приміщення другого корпусу - 6 000грн.
· оплата послуг профдезінфекції
· оплата послуг вивезення сміття
· оплата послуг вимір опору ізоляції
· технічне обслуговування газової котелені
- харчування дітей – 63771 грн 26 коп.;
- придбання медикаментів –1220 грн.
- оплата водопостачання- 3217 грн 71коп
-оплата електроенергі- 10524 грн 81 коп.
-оплата газопостачання -87414 грн 08 коп
-оплата навчання оператора газ.котельні-165 грн
Залишок коштів платних послуг станом на 01.01.2017 – 745 грн.34 коп.
Всього надійшло як благодійна добровільна допомога дошкільному закладу від батьків
в сумі 31207 грн. у вигляді товару.
Вся благодійна допомога була оприбуткована та взята на облік згідно чинного законодавства та стандартів ведення бухгалтерського обліку.
№ з/п |
Заклад |
Основні придбання за 2016р. |
Кошти обласного бюджету |
Кошти з Плану розвитку міста |
Кошти з місцевого бюджету |
Залучені кошти, благодійна допомога |
1 |
2 |
3 |
|
4 |
5 |
6 |
1 |
ДНЗ №1 « ОЛЕНКА» |
Вікно пластикове харчоблок |
|
|
1500 |
|
2 |
|
Двері пластикові харчоблок |
|
|
4700 |
|
3 |
|
Двері пластикові середня група . |
|
|
|
5442 |
4 |
|
Плитка на харчоблок для підлоги |
|
|
4235 |
|
5 |
|
Електротовари на ремонт харчоблоку |
|
|
2520 |
185 |
6 |
|
М’який інвентар постільна білизна. |
|
|
|
3690 |
7 |
|
Миючі засоби, |
|
|
|
383 |
8 |
|
Господарські, будівельні товари, |
|
|
10047 |
8036
|
9 |
|
Стеля натяжна в кабінет |
|
|
|
1580 |
10 |
|
Канцтовари |
|
|
|
120 |
11 |
|
Мийка на харчоблок |
|
3600 |
|
|
12 |
|
Водогін матеріали |
|
|
1998 |
|
13 |
|
Витяжка на харчоблок |
|
|
6362 |
|
14 |
|
Меблі на харчоблок |
|
|
10727 |
|
15 |
|
Рукомийники харчоблок, кімнату гігієни , молодшу групу |
|
|
|
8684 |
16 |
|
Каструля для питьєвого режиму на харчоблок . |
|
|
|
210 |
17 |
|
Відра з нержавіючої сталі на 3 групи |
|
|
|
1167 |
18 |
|
Холодильник |
|
|
5999 |
|
19 |
|
Швейна машинка |
|
|
3220 |
|
20 |
|
Пральна машинка |
|
9950 |
|
|
21 |
|
Праска |
|
|
1500 |
|
22 |
|
Газонокосилка |
|
|
2916 |
|
23 |
|
Вікна 11штук. |
|
|
32060 |
|
24 |
|
Двері вхідні металеві 2шт , пластикові-1шт |
|
|
12000
|
|
25 |
|
Посуд на групи |
|
|
6440 |
|
26 |
|
Кухонний посуд |
|
|
6160 |
|
27 |
|
Побутова хімія |
|
|
3000 |
|
28 |
|
Електротовари |
|
|
11024 |
|
29 |
|
Постільна білизна |
|
|
11220 |
|
30 |
|
Вага промислова |
|
|
750 |
|
|
Всього |
- |
|
13550 |
84569 |
31207 |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com