Олімпійський тиждень в ЗДО № 1 «Оленка»

з/п

Дата проведення

НАЗВА заходу, уточнення місця проведення (назва закладу, спортивного об’єкту, публічного місця)

 

Короткий опис проведення заходу (якщо проводились опитування учасників, вкажіть результати

1.

22.09.20

Бесіда – ст. гр. – «Навіщо спорт потрібен людям»

Бесіда – різновік. гр. – «З фізкультурою ми дружим»

 

Комплекс вправ – ст. гр. – «Малятко-здоров’ятко»

 

 

 

 

Ігри впродовж дня – різновік. гр. – «Спортивні ігри за мотивами казок»

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з фізичного виховання – різновік. гр. – «Мій веселий дзвінкий м’яч»

 

 

 

 

Спортивна розвага – ст.. гр. –  «Малі олімпійські ігри»

(дати корисні поради щодо збереження та зміцнення здоров’я)

 

(знання про будову тіла, призначення, загартування, види спорту)

 

Вправи: ходьба по похилій площині, ходьба по поперечині, перекочування маленького м’ячика ногою в положенні сидячи, ходьба на пальцях, а також на зовнішніх краях стопи. (профілактика плоскостопості) Вправи: «Пилосмок», «Загаси світчку», «Лісоруб» (дихальні).

 

Гра «Вовк і троє поросят» (вдосконалювати навички бігу, стрибків, сприяти розвитку кмітливості, виховувати почуття колективізму)

Гра «Коза-Дереза» (вдосконалювати навички бігу, вчити швидко реагувати на сигнал, розвивати швидкість, кмітливість)

Гра «Веселі колобки» (узгоджувати свої дії з діями інших гравців, біг у визначеному напрямку)

Рухливі ігри: «Прокоти м’яч палицею», «Збий кеглі», «Відгадай у кого м’яч» (вчити дітей прокочувати м’яч між ногами по прямій, стрибати із затиснутим між стопами м’ячем)

 

Ігри-естафети: «Веселі наїзники», «Лабіринт», «Хто швидше», «Влучні стрілки», «Передай м’яч» (формувати уявлення про олімпійські ігри, підтримувати інтерес до різних видів спорту, здорового способу життя)

Гра «Городки» (розвивати окомір, точність рухів, зміцнювати м’язи рук і тулуба)

Гра «Футбол»

 

2.

23.09.20

Ранкова гімнастика – ст..гр. – Руханки «Чіку-ріку»

Ранкова гімнастика – різновік. гр. – Руханка «Тук-тук»

Ігри впродовж дня – ст..гр. – «Українські народні ігри»

 

 

 

Ігри впродовж – різновік. гр. – «Серсо»

 

Спортивна вікторина – ст..гр. – «Спортознавці»

  

Музично-спортивна розвага – різновік. гр. – «Козацькі забави»

(розвиток фізичної активності, зміцнення м’язів тіла)

 

(розвиток фізичної активності, виховувати інтерес, задоволення)

 

Ігри-ловітки: «Квач», «Латка»

Ігри з елементами змагання: «Бій півнів», «Перетягування бука», «Пес» (розвивати жагу до перемоги, виховувати любов до творчості українського народу)

 

(розвивати окомір, орієнтування в просторі, увагу)

 

Загадки про спорт, види спорту, знаряддя. (збагачення знань про види спорту, виховувати любов до спорту)

 

Виховувати патріотичні почуття на основі знайомства з побутом та традиціями козаків, сприяти фізичному розвитку дітей, їх силі, швидкості, спритності

3.

24.09.20

Бесіда – ст. гр. – «Здоровий спосіб життя»

Бесіда – різновік. гр. – «Моя улюблена вправа»

 

Ігри впродовж дня – ст. гр. –  «Ігри з атрибутами»

 

Ігри впродовж – різновік. гр. – «Їзда на велосипеді»

 

Квест – різновік. гр. – «У пошуках чарівної палички»

 

 

Гра-конкурс – ст. гр. – «Моя улюблена рухлива гра»

Виховувати бережливе ставлення до себе самого, до свого тіла, до свого здоров’я.

 

Заохоти дітей виконувати фізичні вправи для зміцнення здоров’я.

 

 

Ігри: «Кіт і миші», «Кольорові авто», «Хитра лисиця», «Передай далі», «Хустинка»

 

Вчити дітей їздити на велосипеді, вчити дотримуватись безпеки під час руху, розвивати рухову активність дітей.

 

Розвивати навчально-пізнавальну активність, спритність, почуття колективізму, заохотити дітей до пошукової діяльності.

 

Розвивати уяву, фантазію, вміння діяти в команді, вболівати один за одного.

4.

25.09.20

Віршовані корекційні фізкультпаузи для дітей (усі групи)

Ігри впродовж дня – ст. гр. – «Естафети»

 

 

 

Ігри впродовж – різновік. гр. «Ігри на розвиток рівноваги, координації рухів»

 

 

 

 

 

Квест – ст. гр. – «Скарби здоров’я»

Розвивати ритмічну активність, пам’ять, вчити узгоджувати рухи з голосом.

 

«Бар’єрний біг», «Принеси м’яч», «Переправа в обручах», «Снайпери», «Стоноги» (забезпечення рухової активності усіх дітей, участі кожного з них та створення піднесеного настрою)

«Миші в коморі» (тренування швидкості реакції, спритності рухів, уміння орієнтуватися в просторі.), «Східний офіціант» ( розвиток координації рухів, рівноваги,  зміцнення м'язового «корсета» хребта, м'язового апарату стопи.), «Маленький Гімнаст» (зміцнення м'язів тулуба й кінцівок; тренування органів рівноваги.)

Дати дітям уявлення про «здоров'я», вчити називати чинники, що впливають на здоров'я, ознаки здоров'я і хвороби; навчити дітей порівнювати самопочуття хворої і здорової людини; пояснити значення руху для здоров'я; розвивати прагнення займатися спортом; удосконалювати знання про чистоту , як запоруку здоров'я, користь їжі для організму людини; розвивати творче мислення, комунікативні навички, уміння долати труднощі, дати дітям корисні поради щодо збереження й зміцнення здоров'я, учити цінувати власне життя та здоров'я,виховувати старанність, наполегливість, розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя та здоров'я.

Гімнастика для очей, дихальна вправа «Насос», гра-медитація «Сонечко», Караоке-пісня «Апчхи», гра «Впізнайте лікарські рослини», фізкультхвилинка «Вітамінка», Гра «Збери пазл», гра «Розмісти в правильному порядку» (режим дня)

 

 

 

 

 

 

СЛАВУТСЬКА МIСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТI

ВИКОНАВЧИЙ  К0МIТЕТ

РIШЕННЯ

21.0б.2018р.                                          Славута                    №199

Про призупинення освiтнього

процесу в корпусi № 2

дошкiльного навчального закладу

(дитячий садок) № 1"Оленка"

та забезпечення його належного утримання

 

Розглянувши лист начальника управлiння освiти виконавчого комiтету Славутської міської ради Перепелицi Е.М. щодо надання дозволу на тимчасове закритгя будiвлi корпусу № 2 ДН3№ 1 «Оленка», акт вiзуального огляду об’єктiв соцiальної iнфраструктури постiйно дiючої комплексної робочої групи з перевiрки надiйностi та безпеки експлуатацiї об’єктiв соцiальної iнфраструктури" вiд 23 квiтня 2018 року, у зв’язку iз необхiднiстю проведення капiтального ремонту будiвлi корпусу"№2 дошкiльного навчального закладу (дитячий садок) № 1"Оленка керуючись статтею 32 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi», виконавчий комiтет Славутської  мiської ради ВИРІШИВ:

1.Призупинити з 01 вересня 2018 року освiтнiй процес у корпусi №2 дошкiльного навчального закладу(дитячий садок) № 1"Оленка за адресою:

мiсто Славута, вулиця Миру, 76 на час проведення ремонтних робiт.

2. Управлiнню освiти виконавчого комiтету Славутської міської ради

(Перепелиця Е.М.) вжити належних заходiв, щодо приведення будiвлi корпусу №2 дошкiльного навчального закладу (дитячий садок) № 1"Оленка у вiдповiдний стан, придатний для його подальшої експлуатації.

3. Контроль за виконанням даного  рiшення покласти на заступника мiського голови Піголя І.Д.

                                          Мiський голова                        В.БСидор

 

В ДНЗ № 1 " Оленка"відбулося тематичне свято" Тарасові шляхи" присвячене дню народженню Т.Г.Шевченка. Діти знайомилися із творчістю поета, читали вірші,слухали пісні написані великим Кобзарем.

Роки проходять, а дружба міцніє..

Уже понад десять  років, відколи до дитячого навчального  закладу №1 « Оленка» вперше  завітали гості із Максена , що знаходиться у 10 км. від Дрездена , столиці федеральної  землі Саксонія.

Протягом цих років, пані Петра Хескель, постійно підтримувала зв’язок із дошкільним закладом. У своїх листах пані Петра  розповідала  про дошкільну  освіту у Німеччині, так як сама багато років  працює у дошкільному закладі вихователем, знайомила  нас із звичаями, святами, традиціями своєї країни. І ось ми знову отримали повідомлення, що родина Хескель, разом із своїми внучатами, чоловіком, відвідає наш дитячий садок.

Готувались до прийому  гостей і діти ,і працівники закладу. Гості завітали  на День народження Маші, героїв  мультфільму « Маша і Ведмідь». Веселі  ігри, пісні,  таночки,  різноманітні конкурси сподобались і гостям, і дітям.

Кульмінацією дійства був святковий салют, задування свіч, смакування іменинним  короваєм, яким пригощались діти та дорослі.

 

 

Дружба з англійським починається в дитячому садку.

                                «Для опанування мови більш важливої є

вільна допитливість

,ніж грізна необхідність.»

                                                                Аврелій Августин

Вивчення англійської мови з дошкільного віку стає все більш актуальним. Для багатьох батьків навчання дітей англійської мови в ДНЗ залишається знаком престижу і якості. Такий предмет англійська мова вивчається в загальноосвітніх закладах вже з 1 класу. Учні,які не вивчали англійську мову раніше,відчувають труднощі в навчанні з цього предмету.

Однією з варіативних форм навчання дошкільників в д/с є гурткова робота. Улюбленим гуртком дітей ДНЗ №1»Оленка» є гурток «Бебі інгліш»,який веде вчитель англійської мови ЗОШ №4 Горбатюк Руслана Миколаївна.

Основною формою роботи з дітьми і провідний вид діяльності для них є гра. Головне для Руслани Миколаївни це зацікавити дитину,пробудити в дитині бажання бігти на заняття англійської мови з задоволенням!

Кожне заняття – це щось новеньке. Різні види і форми роботи на занятті не дають дітям нудьгувати ні на хвилинку. Барвистий наочний матеріал, зустріч з улюбленим героєм Беном,забавні віршики,пісеньки з рухами,яскраві завдання,що сприяють розвитку зорової та моторної пам,яті,ну і звичайно наклейки із зображенням улюблених героїв в якості заохочення.

  Батьки дітей вважають заняття з англійської мови в садочку потрібними,які приносять результат. Діти вдома співають пісеньки англійською мовою,розповідають вірші,вивчені на заняттях,називають окремі слова англійською.

                                                                  Вихователь ДНЗ№ 1 «Оленка»

 

                                                                    

 Миру тобі, Україно !  Наші листи отримали . Вони зігрівають серця наших  захисників. Повертайтесь швидше до дому живими!

"Дорогі наші захисники.  Ми Вас чекаємо вдома з перемогою ..." такі   малюнки відправили дошкільники  нашим захисникам ...Миру тобі Україно.!

20-24 листопада у закладі дошкільної освіти пройшов Тиждень  безпеки життєдіяльності. Діти засвоїли правила  безпеки у природі, на вулиці, транспорті, побуті.Підсумком тиждня стала екскурсія до пожежної частини

У чудовий осінній  день стежинки нашого міста привели наших вихованців до річки "Утка" де нас  зустріли чарівні лебеді . Птахи чекають прихід дітей, адже вони завжди приходять з  гостинцями.  

Вересень - початок навчального року не тільки в школах, але й у дошкільних навчальних закладах.Червоною ниткою навчально-виховного процесу проходить наступність між ДНЗ №1 " Оленка" та ЗОШ І-ІІІ ступенів №4.Наші дошкільники завітали на урочисту лінійку присвячену початку навчального процесу,відвідали шкільні класи та побували на флешмобі.Свято продовжилося у садочку з піснями,танцями та веселими розвагами.

Цікава, весела,  здоров'язбережувальна екскурсія до міського парку  відпочинку.

Новий рік наступає, діток звеселяє!

Різдво в Україні завжди було прийнято зустрічати особливим чином, дотримуючись безлічі традицій. А найулюбленіша традициiя на Рiздвянi свята та у Старий Новий рік у діточок – це співати колядки та щедрiвки i отримувати за них подарунки.От і у нашому садочку усі дітки гарно колядували , щедрували,гралися у різні ігри та отримали смачні солодощі.

      Вичаємо англійську разом

 

Все більше сучасних людей прагнуть вивчати іноземні мови. У необхідності цього зараз, мабуть, вже ніхто не сумнівається. І все більше батьків прагнуть долучити своїх дітей до іноземних мов вже з народження, особливого це стосується вивчення англійської в дитячому садку.

У ДНЗ №1 «Оленка» працює гурток « Англійська мова».У процесі навчання діти не вивчають складових частин англійської мови,а одразу опановують її,як засіб спілкування. Керівник гуртка Горбатюк Руслана Миколаївна намагається урахувати індивідуально особливості дітей. Кожне зайняття будується як ігрова діяльність,використовуючи рухову , слухову та зорову пам’ять дітей.

За незначний проміжок часу діти знають невеличкі пісні,ігри,лічилки,вірші,які допомагають малюкам вивчати вимову,ритм мови,а також запам’ятовувати деякі ключові фрази.